Az egészségügy az egyik legkritikusabb azok közül az ágazatok közül, melyekben szükség lehet bizonyos mobileszközökre akár adatok tárolása, vagy kezelése céljából. Egyetlen apró hiba is elég lehet ahhoz, hogy emberéleteket tegyünk kockára, éppen ezért minden szempontból komoly megoldásokra és profizmusra van szükség.
A Zebra eszközei világszerte több kórházban és egészségügyi intézményben hatékony megoldást nyújtanak a dolgozóknak, legyen szó akár az eszközök nyilvántartásáról akár a betegek adatainak megfelelő kezeléséről.
Milyen területeken hasznosíthatók a Zebra mobileszközei?
A zebra modern fejlesztései az egészségügy több szegmensében is hatékony megoldást kínálnak az adminisztrációs feladatok ellátására. Nem csupán az ápolók és orvosok feladatait, de a betegek életét is megkönnyítik.
A kifejezetten egészségügyi felhasználásra tervezett címkenyomtatók és vonalkód olvasók gördülékennyé teszik a leltárt és az eszközök nyomon követését, és ugyanúgy hasznosnak bizonyulnak, mint amikor betegek vagy a dolgozók adatainak nyilvántartásba vételéről, tárolásáról, vagy hatékony lehívásáról és kezeléséről beszélünk.
Mobileszközökkel a hatékony kórházi nyilvántartásért
Az olyan egészségügyben használt eszközök, melyek nagy hatással lehetnek a betegek gyógyulására, vagy épp magas anyagi értéket képviselnek, komoly nyilvántartásba vételt és monitorozást igényelnek. Ahhoz, hogy minden megfelelő módon nyomon követhető legyen,az egészségügyi intézményeknek hardveres és szoftveres téren egyaránt egy komoly, profi rendszer kiépítésére van szükségük.
A címkenyomtató és szkennelő technológia nem csupán a kereskedelemben és a hétköznapi logisztikai feladatok ellátása során alkalmazható. Az olyan, egészségügyi felhasználásra tervezett eszközök, mint Zebra TC51-HC mobilkompjúter, vagy ZD500R RFID asztali címkenyomtató lehetővé teszi a kórházi személyzet számára a fontos eszközök adatbázisba vételét és folyamatos nyomon követését is, ráadásul mindezt rendkívül effektív és egyszerű módon.
A gyors adminisztráció életet menthet
A mobil számítógépeknek és az adminisztrációs feladatok ellátására bevezetett vonalkód olvasóknak köszönhetően az orvosok és az ápolók is gyorsabban és hatékonyabban végezhetik munkájukat, hiszen az adminisztráció modernizálása a kartonozás egyszerűsödését hozza magával. Ez magától értetődő, hiszen minél kevesebb a felesleges papírmunka az egészségügyben, a dolgozók annál hatékonyabban koncentrálhatnak munkájukra, és több idejük marad arra, hogy a betegek ellátásával törődjenek.
Egy bizonyos szemszögből nézve tehát a modern eszközök használata az adminisztrációban képes magával hozni az egészségügyi ellátás javulását, ez pedig hosszú távon képes akár arra is képes lehet, hogy életeket mentsen.