A hardver vásárlásakor mindig figyelembe kell venni az esetleges leállásokat és extra költségeket,
amelyek a hardver meghibásodásához vezethetnek.
Ha például, Önnek van egy MC9200 mobil adatgyűtő terminálja a raktárban vagy egy áruátvételi ponton, amely hirtelen minden előjel nélkül leáll akkor mihez kezd?
A mobil adatgyűjtő eszközök cseréje költséges lehet, és a kisebb költségkerettel rendelkező cégek könnyen kifogyhatnak az éves előre tervezett keretből.
Megfontolandó tanács lehet, hogy mikor eszköz beszerzésre került a sor akkor tájékozódjon minden lehetséges extra garanciális szerződésről és a kapott információk alapján mérlegeljen.
A szolgáltatási szerződések segítséget nyújthatnak a támogatott termékek javításához és karbantartásához, így a lehető leghamarabb újra elérhetővé válhatnak a teljes termelésben.
A javítási folyamatot úgy kezeljük, hogy a termék kezdeti élettartalmától a végéig bezárólag a garancia kiterjesztést gondoskodjon.
A garancia kiterjesztést egy platina-támogatási szolgáltatás, amely garantált helpdesk hozzáférést, technikai támogatást, javítást és menedzsmentet biztosít a lefedett termékek számára.
A garancia kiterjesztést lehetővé teszi, hogy teljes mértékben ügyfeleire összpontosítson. Az eszközökkel kapcsolatban teljesen nyugodt lehet, mert a gyártók vagy saját technikai szakembereink támogatást és javításokat tudnak nyújtani, telefonon vagy távoli kapcsolaton keresztül.
Ne felejtse el hozzáadni a garancia kiterjesztést az összes hardver vásárláshoz!
Ha bármilyen kérdése van a garancia kiterjesztésel kapcsolatban, vagy szeretné tudni, hogy a termékre meg van -e kötve a szerződés, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink bármelyikén.