A legegyszerűbb okos megoldás a készletkezelésre: Innonest. Biztosan kompatibilis a vonalkódleolvasódhoz!
A leltározás és a raktárkezelés nem mumus többé, mára az ember élvezheti, hogy a modern szoftverek segítségével uralhatja a rendszert. Adminisztrációs hiba kizárva, az automatizált rendszer teszi a dolgát.
Az elmúlt fél év közös munkája bizonyította, hogy az Innonest készletkezelő modulja kompatibilis a vonalkód leolvasókkal és címkenyomtatókkal, minden szoftveres verzióban tökéletes működnek egymással.
Egyszerű
Az Innonest böngésző alapú szoftver, ezek fő tulajdonsága, hogy nem kell letölteni, sem frissíteni, mert az interneten keresztül automatikusan elvégeznek minden “karbantartási” munkát. A szoftver minden internetes eszközön ugyanolyan jól használható, egyik erőssége, hogy nem igényel külön betanítást. Ami plusz pont, hogy az Innonest alapvetően egy ügyviteli rendszer, készletkezelési modulját össze lehet kötni ügyviteli és olyan értékesítéstámogató eszközökkel, mint az árajánlat, munkalap, beszerzési megrendelő vagy a szállítólevél.
Nagyon okos
A kívánt termékek leolvasásakor bekerülnek az Innonest rendszerébe, itt csoportosan, raktárszinten vagy egyenként kezelhetjük azokat. Csoportos kezelésnél beállítható a minimum mennyiség, a gyári szám alapú kezelés, megváltoztatható a kiválasztott termékek státusza és kinyomtathatók hozzájuk a címkék. Az Innonestet nem zavarja, ha a cégnek több raktára van (szolgáltatási csomagtól függően) hiszen ezek leképezhetőek a rendszerben, az áru átcsoportosítása, a leltározás, mind egyszerűen végezhető.
A termékek bevételezhetők és átvételezhetők, beállíthatók az árak és árkategóriák, az árucikkek teljes készletére rálátást kap a felhasználó (pontosan jelölve, hogy melyik gyári szám alatt, hány darab, melyik raktárban van jelenleg) és figyelemmel követhető a termék mozgás a termékfogyásnapló segítségével. A termékadatok importálhatók és exportálhatók, természetesen leltárkimutatás is készíthető, raktárakra szűrve.
A rendszerben megtalálható a kosár funkció, az ide gyűjtött termékekből árajánlatot, megrendelőlapot, munkalapot, szállítólevelet, számlát és beszerzési megrendelőt készíthetünk, mindegyik esetben kezeli a készletet a rendszer. A kosár, a behelyezett termékeket eltárolja, így később is lehet velük dolgozni, akár másik gépen vagy eszközön is.
Érdekesség, hogy az Innonest terméktörzsében szereplő termékeknek egyedi vonalkódokat nyomtathatunk bármelyik címkenyomtató segítségével.
A szoftver Profi készletkezelését kifejezetten ajánljuk azoknak:
- Akik átfogóan szeretnék a készletmozgást kezelni és azt lekövetni, monitorozni
- Akik minden termékmozgást látni szeretnének
- Akik rögzíteni szeretnék a bevételezést, kivételt, visszavételt és a raktárak közötti átvételezést
- Akik korlátlan számú, jogosultsági szintekhez köthető raktárt szeretnének létrehozni
És azoknak is, akik egyszerűsített készletkezelést választanak:
- Akik szeretnék a készleteiket nyomon követni, de nem szeretnék bonyolítani a folyamatot a termékek bevételezésével és a beszállítói adatok megadásával
- Akiknek technikilag elegendő egyetlen raktár kezelése a programon belül
- Akik a termékmozgást kivétel és visszavétel szinten követik nyomon
- A készletkezelést ki is kapcsolhatod, ebben az esetben csak a termékek nyilvántartását végzi a program
Próbáld ki az Innonestet díjmentesen 30 napig!