Honeywell
-
Honeywell címkenyomtató
Asztali és ipari teljesítményű tekercses címkenyomtatók, minden címke nyomtatásához. Zebra, Honeywell és Intermec vonalkód nyomtató márkák közül választhat. -
Honeywell vonalkód olvasó
Általános, ipari és vezeték nélküli vonalkódolvasók, gyártásban, pénztárgéphez, kiskereskedelemben használható vonalkód leolvasók és kódolvasók. -
Honeywell mobil adatgyűjtő
Mobil vállalati és ipari adatgyűjtők, tabletek, targonca és csukló terminálok, fix vagy pisztoly nyeles kivitelben windows mobile, illetve android rendszerrel. -
Honeywell kiegészítő
Vonalkódolvasó, címkenyomtató és adatgyűjtő kiegészítők, akkumulátorok, kábelek, töltők, gumitokok, stylus, állványok, dokkolók és egyéb vonalkód kiegészítők. -
Honeywell festékszalag
Zebra, Honeywell, Intermec és sok egyéb címkenyomtatókhoz kínálunk tekercses transzfer viasz/wax és gyanta/resin festékszalagokat, több méretben és hosszúságban -
Honeywell szoftverek
Vonalkód tervező és nyomtató szoftverek, tekercses címke nyomtató és palsztik kártya nyomtatókhoz rövid szállítási határidővel, raktárról. -
Honeywell garancia kiterjesztés
Gyártói és egyéb garancia kiterjesztés vagy extra hosszabbítás vásárlása adatgyűjtők, vonalkódolvasók és címkenyomtatók részére, sokféle kondícióban.
Akciós ajánlataink
Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések
Élet a járvány után: néhány dolog, ami segít a kiskereskedelem újraépítésében
A kiskereskedők számára nem idegen dolog az átalakulás. Még a nyugodtabb időkben is rengeteg körülményhez kell alkalmazkodniuk. Technikai újítások, fogyasztóvédelmi törvények és állandóan változó vásárlói igények. A jelenlegi járványhelyzetben azonban nagyobb szükség van az alkalmazkodóképességre, mint korábban valaha. Ha az üzletek szeretnének talpon maradni, hatékonyan kell felvenniük a versenyt a vírussal.
Ezek az eszközök garantálják a biztonságos munkát járvány idején is
Habár a COVID-19 járvány első hulláma lecsengett, továbbra sem vagyunk biztonságban. Már mindenki készül a következő hullámra, mely az elsőnél talán már némileg felkészültebben éri a kereskedőket. A legtöbb üzlet ugyanis részben vagy egészben átállt az érintésmentes munkafolyamatokra, mind a raktározás, mind az értékesítés terén. Egyre több boltból rendelhetünk online, egyre többen vállalják a futárral történő kiszállítást, és egyre több üzletben fizethetünk önkiszolgáló kasszáknál.
Így dolgozhatnak mobil adatgyűjtőkkel hatékonyabban és biztonságosabban a futárcégek
A kereskedelmi lánc egyik legfontosabb szereplői a szállítási és logisztikai munkavállalók. Rengeteg múlik azon, milyen módon, milyen minőségben végzik munkájukat, melyhez az általuk használt munkaeszközök tudása is nagyban hozzájárul. Az elmúlt hónapokban a világon végigsöprő COVID-19 járványnak köszönhetően a fogyasztói igények nagy része megváltozott. Az egyre növekvő online vásárlásoknak miatt a logisztikai cégek munkája fontosabbá vált, mint korábban valaha.
Forma vagy tartalom: melyik fontosabb egy mobil adatgyűjtő szempontjából terepi munka során?
Ha munkánkat olyan körülmények közt végezzük, mely megköveteli a folyamatos helyváltoztatást, nagy szükségünk van munkaeszközeink mobilitására. manapság szerencsére PDA-k tömkelege közül választhatunk, melyek nagy egy részét kifejezetten azok számára tervezték, akik nap, mint nap terepen dolgoznak. Azzal kapcsolatban azonban, hogy mi tesz igazán alkalmassá egy hordozható eszközt a terepi munkára, a vélemények nem minden esetben egybehangzóak.
Ezért kell a hatékony működés érdekében digitális adminisztrációra váltani
A hatékony raktári munka mind bevételek maximalizálása, mind az ügyfelek elégedettségének szempontjából kulcsfontosságú. Minden olyan perc, melyet egy raktári dolgozó kevésbé hatékony eljárásokkal tölt, értékes időveszteséget jelent, és mint tudjuk, az idő pénz. Ezek a kieső percek egy nap alatt a produktivitás jelentős csökkenéséhez vezetnek. A legtöbb energia- és időpazarlást pedig egyértelműen a papíralapú adminisztráció jelenti.
3+1 dolog, ami hatékonyabbá teszi a termékek adminisztrációját
A vonalkód-címkézés a globális ellátási láncok szempontjából egyre nagyobb jelentőséggel bír. A megfelelő termék kizárólag akkor kerülhet a megfelelő időben a megfelelő helyre, ha átesik a megfelelő adminisztrációs procedúrán. Ehhez pedig nélkülözhetetlen a megfelelő vonalkód-címkék használata. Az ellátási láncon átfutó termékek címkézése azonban egyre összetettebb feladattá válik, hiszen a vevői igények folyamatosan növekednek.
Egyszerűen fertőtleníthető eszközökkel lép piacra a Honeywell
A COVID-19 vírus visszaszorulásával lassan az egész világ kezd visszatérni a szokásos munkavégzéshez. A cégek azonban a járvány hatásának köszönhetően igyekeznek fokozottan odafigyelni a higiéniára. Azok a szervezetek, melyek alkalmazottai rendszeresen használnak okoseszközöket, különösen nagy veszélynek vannak kitéve, hiszen a készülékek a műszakváltások során gazdát cserélnek. Így különösen ügyelni kell azok megfelelő fertőtleníthetőségére.
Egyre több a kereskedelmet érintő hackertámadás. Hogyan védekezhetünk ellenük?
Míg korábban csak számítógépeinket kellett félteni a hackerektől, a mai digitális világban már minden olyan eszköz potenciális támadási célpont lehet, ami össze van kapcsolva az internettel. Nem jelentenek ez alól kivételt a vállalkozások mobileszközei sem. Sőt, nagyobb fenyegetettségnek is vannak kitéve a kiberbűnözők kártékony tevékenységének, mint a magánemberek saját célokra használt készülékei. Szerencsére azonban a támadások ellen védekezni egyáltalán nem lehetetlen.
Hogyan generáljunk saját vonalkódot?
A vonalkód az elmúlt évtizedekben már a hétköznapi élet részévé vált. Nem telhet el úgy nap, hogy ne találkoznánk vonalkóddal akár a bevásárlás, akár a munka során. Mégis kevesen tudják, az információkat kódoló sötét sávok hogyan is működnek valójában. Korábban már a technológia múltjával és jövőjével is foglalkoztunk, valamint azzal is, hogyan igényelhetünk termékeinkre saját vonalkódot. Most pedig bemutatjuk azt, hogyan működnek a szoftverek, melyekkel saját vonalkódot generálhatunk.
Mit kell tudnia egy minőségi mobil adatgyűjtőnek?
Napjainkban egyre nehezebb a munkavégzés megbízható mobileszközök nélkül. Ezt bizonyítja többek közt a Zebra 2020-as tanulmánya is, mely szerint a kereskedelem és a raktározás területén mára nélkülözhetetlenné válta a magas fokú mobilitást kínáló, vezeték nélküli eszközök használata. Ahhoz azonban, hogy készülékeink valóban segítségünkre legyenek a munkában, meg kell találnunk a számunkra megfelelő eszközöket, ami már alapvetően nehéz feladat.