Zebra OneCare Support Services
A Zebra OneCare támogatási szolgáltatásai segítenek abban, hogy ön is a legtöbbet hozhassa ki Zebra eszközei teljesítményéből és üzemidejéből!
Egy vállalkozás sikeres működése nagyban függ a munka során alkalmazott eszközök hatékonyságától. A Zebra vonalkódolvasóit, nyomtatóit és mobileszközeit is abból a célból tervezte, hogy megbízhatóságukkal és pontosságukkal segítség a mindennapi munka gördülékenységét és zavartalanságát.
A Zebra OneCare szolgáltatások célja, hogy támogatást nyújtsanak az eszközeinkkel kapcsolatban felmerülő problémák esetén, ezáltal maximalizálva azok üzemidejét, teljesítményét és kiszámíthatóságát.
A Zebra OneCare olyan terméktámogatási szolgáltatások egyvelege, melyek egyszerre nyújtanak lehetőséget a Zebra eszközök szervizelésére, javítására és biztosítanak támogatást bármilyen felmerülő kérés vagy kérdés esetén a felhasználóknak.
Mindezt képzett, 17 nyelven beszélő szakértők segítségével, akik folyamatos kapcsolatban állnak a Zebra fejlesztőivel. Hiszen ki más ismerhetné jobban a termékek működését, mint maga a gyártó?
Bármilyen szintű szolgáltatásra is legyen szüksége, ön és vállalkozása számára is akad olyan Zebra OneCare megoldás, mely támogatja és elősegíti az üzleti eredmények és a teljesítmény maximalizálását.
Szolgáltatási szintek
Essential - Alapvető biztosítás
Alapszintű szolgáltatás, mely a szokásos jótállást meghaladva garantálja a szükséges támogatást minden termékéhez. Átfogó védelmet biztosít a balesetekből származó sérülésekkel, véletlenszerű károkkal, vagy elhasználódásból adódó kopással szemben. Ezen túl pedig az alábbi szolgáltatásokat is tartalmazza:
Select - Maximális védelem
Az Essential csomag alapvető támogatásaira építve a Zebra OneCare Select további lehetőségeket kínál, többek között az alábbiakat:
Premier - speciális, prémium szolgáltatások
Ha vállalkozása a lehető legmagasabb szintű támogatást igényli, válassza a Zebra OneCare Premier csomagot vállalati eszközei védelmére. A Premier csomag segítségével Láthatósági és Támogatási Szolgáltatásaink közül ön választhatja ki azokat az összetevőket, melyek vállalkozása és dolgozói igényeinek is pontosan megfelelnek.
- Helyi időhöz igazított, napi nyolc órás ügyfélszolgálat a hét öt napján
- 3 napos javítási átfutási idő
- Hozzáférés a korlátozott szoftverekhez
- Eszközdiagnosztikai szoftver biztosítása mobil számítógépekhez
- Felhőalapú VisibilityIQ OneCare, mely biztosítja a mobil számítógépek és szkennerek láthatóságát a javítás, az ügykezelés és a LifeGuard elemzési jelentések számára.
- A nap 24 órájában, a hét minden napján elérhető ügyfélszolgálati támogatás
- A csereeszköz azonos napon történő szállítása
- Pótalkatrészek kezelése
- Az eszköz üzembe helyezése
Zebra OneCare speciális szolgáltatások
On-Site Support - Helyszíni segítség
Hitelesített szerviztechnikus az Ön létesítményében is!
A helyszíni segítség lehetősége maximalizálja a termelékenység szempontjából nélkülözhetetlen Zebra eszközök rendelkezésre állását. Csak egyetlen hívásba kerül, és máris egy Zebra által kiképzett és hitelesített szerviztechnikus érkezik az épületébe, aki eredeti Zebra alkatrészek felhasználásával állítja vissza a Zebra készüléket eredeti állapotába.
A szolgáltatás igénybevételekor három rendelkezésre állási szint közül választhat:
- ugyanazon munkanapon
- következő munkanapon
- 2 munkanapon belül
A szolgáltatás ára az összes felhasznált alkatrészt, munkát, utazást, teljes tisztítást és beállítást tartalmazza, valamint évente két karbantartási jelleggel történő ellenőrzést is.
VisibilityIQ OneCare
A VisibilityIQ OneCare egy olyan, személyre szabható, felhőalapú eszköz, mely a támogatási lehetőségeket a javítási munkálatokon túlra is kiterjeszti.
A VisibilityIQ OneCare segítségével az ügyfelek rengeteg javítási, támogatási, és LifeGuard Analytics jelentéshez férhetnek hozzá, melyek egyszerűbb értelmezését a szükséges műveleteket jelző, különböző szín-kódok teszik lehetővé.
A VisibilityIQ OneCare olyan előnyökkle szolgál a felhasználók számára, mint a
- továbbfejlesztett navigáció és egyszerűsített kezelőfelület
- továbbfejlesztett dátumválasztás
- a manuális bejelentés automatizált, interaktív eszközzel történő helyettesítése
- továbbfejlesztett adminisztrációs lehetőségek
A VisibilityIQ OneCare minden olyan felhasználó számára elérhető, akik Zebra szkennerekre vagy mobil számítógépekre kötött, OneCare szerződéssel rendelkeznek.
Technical and Software Support (TSS) - Önálló technikai és szoftveres támogatási szolgáltatások
Oldja meg az összes technikai támogatási problémát, és férjen hozzá a legújabb szoftverfrissítésekhez a Zebra TSS segítségével.
Mit kínál a Zebra TSS?
- Hozzáférés korlátozott szoftverekhez, beleértve a LifeGuard alkalmazást, annak érdekében, hogy a szoftverei mindig naprakész legyenek
- Helyi időhöz igazított, napi nyolc órás ügyfélszolgálat a hét öt napján
- Kiemelt szolgáltatási szintek és eszkalációs utak a problémák gyors megoldása érdekében
- Korlátlan hozzáférés a Zebra támogatási anyagok átfogó könyvtárához és a firmware frissítésekhez
Zebra OneCare SV - Nyomtatókra és TC2X mobil eszközökre szabva
Különleges értékű szolgáltatás, mely megfizethető áron biztosítja a megfelelő támogatottsági lefedettséget a Zebra nyomtatók és TC2X mobil eszközök számára.
Többek közt garantálja a
- kopás és az eszközhibák esetén történő javítást;
- a napi nyolc órás ügyfélszolgálatot a hét öt napján, helyi időhöz igazítva;
- az 5 napos javítási átfutási időt.