Zebra OneCare Support Services

A Zebra OneCare támogatási szolgáltatásai segítenek abban, hogy ön is a legtöbbet hozhassa ki Zebra eszközei teljesítményéből és üzemidejéből!

Egy vállalkozás sikeres működése nagyban függ a munka során alkalmazott eszközök hatékonyságától. A Zebra vonalkódolvasóit, nyomtatóit és mobileszközeit is abból a célból tervezte, hogy megbízhatóságukkal és pontosságukkal segítség a mindennapi munka gördülékenységét és zavartalanságát.

A Zebra OneCare szolgáltatások célja, hogy támogatást nyújtsanak az eszközeinkkel kapcsolatban felmerülő problémák esetén, ezáltal maximalizálva azok üzemidejét, teljesítményét és kiszámíthatóságát.

A Zebra OneCare olyan terméktámogatási szolgáltatások egyvelege, melyek egyszerre nyújtanak lehetőséget a Zebra eszközök szervizelésére, javítására és biztosítanak támogatást bármilyen felmerülő kérés vagy kérdés esetén a felhasználóknak.

Mindezt képzett, 17 nyelven beszélő szakértők segítségével, akik folyamatos kapcsolatban állnak a Zebra fejlesztőivel. Hiszen ki más ismerhetné jobban a termékek működését, mint maga a gyártó?

Bármilyen szintű szolgáltatásra is legyen szüksége, ön és vállalkozása számára is akad olyan Zebra OneCare megoldás, mely támogatja és elősegíti az üzleti eredmények és a teljesítmény maximalizálását.

Szolgáltatási szintek

Essential - Alapvető biztosítás

Alapszintű szolgáltatás, mely a szokásos jótállást meghaladva garantálja a szükséges támogatást minden termékéhez. Átfogó védelmet biztosít a balesetekből származó sérülésekkel, véletlenszerű károkkal, vagy elhasználódásból adódó kopással szemben. Ezen túl pedig az alábbi szolgáltatásokat is tartalmazza:

Select - Maximális védelem

Az Essential csomag alapvető támogatásaira építve a Zebra OneCare Select további lehetőségeket kínál, többek között az alábbiakat:

Premier - speciális, prémium szolgáltatások

Ha vállalkozása a lehető legmagasabb szintű támogatást igényli, válassza a Zebra OneCare Premier csomagot vállalati eszközei védelmére. A Premier csomag segítségével Láthatósági és Támogatási Szolgáltatásaink közül ön választhatja ki azokat az összetevőket, melyek vállalkozása és dolgozói igényeinek is pontosan megfelelnek.

  • Helyi időhöz igazított, napi nyolc órás ügyfélszolgálat a hét öt napján
  • 3 napos javítási átfutási idő
  • Hozzáférés a korlátozott szoftverekhez
  • Eszközdiagnosztikai szoftver biztosítása mobil számítógépekhez
  • Felhőalapú VisibilityIQ OneCare, mely biztosítja a mobil számítógépek és szkennerek láthatóságát a javítás, az ügykezelés és a LifeGuard elemzési jelentések számára.
  • A nap 24 órájában, a hét minden napján elérhető ügyfélszolgálati támogatás
  • A csereeszköz azonos napon történő szállítása
  • Pótalkatrészek kezelése
  • Az eszköz üzembe helyezése

Zebra OneCare speciális szolgáltatások



On-Site Support - Helyszíni segítség

Hitelesített szerviztechnikus az Ön létesítményében is!
A helyszíni segítség lehetősége maximalizálja a termelékenység szempontjából nélkülözhetetlen Zebra eszközök rendelkezésre állását. Csak egyetlen hívásba kerül, és máris egy Zebra által kiképzett és hitelesített szerviztechnikus érkezik az épületébe, aki eredeti Zebra alkatrészek felhasználásával állítja vissza a Zebra készüléket eredeti állapotába.

A szolgáltatás igénybevételekor három rendelkezésre állási szint közül választhat:

  • ugyanazon munkanapon
  • következő munkanapon
  • 2 munkanapon belül

A szolgáltatás ára az összes felhasznált alkatrészt, munkát, utazást, teljes tisztítást és beállítást tartalmazza, valamint évente két karbantartási jelleggel történő ellenőrzést is.

VisibilityIQ OneCare

A VisibilityIQ OneCare egy olyan, személyre szabható, felhőalapú eszköz, mely a támogatási lehetőségeket a javítási munkálatokon túlra is kiterjeszti.
A VisibilityIQ OneCare segítségével az ügyfelek rengeteg javítási, támogatási, és LifeGuard Analytics jelentéshez férhetnek hozzá, melyek egyszerűbb értelmezését a szükséges műveleteket jelző, különböző szín-kódok teszik lehetővé.

A VisibilityIQ OneCare olyan előnyökkle szolgál a felhasználók számára, mint a

  • továbbfejlesztett navigáció és egyszerűsített kezelőfelület
  • továbbfejlesztett dátumválasztás
  • a manuális bejelentés automatizált, interaktív eszközzel történő helyettesítése
  • továbbfejlesztett adminisztrációs lehetőségek

A VisibilityIQ OneCare minden olyan felhasználó számára elérhető, akik Zebra szkennerekre vagy mobil számítógépekre kötött, OneCare szerződéssel rendelkeznek.

Technical and Software Support (TSS) - Önálló technikai és szoftveres támogatási szolgáltatások

Oldja meg az összes technikai támogatási problémát, és férjen hozzá a legújabb szoftverfrissítésekhez a Zebra TSS segítségével.

Mit kínál a Zebra TSS?

  • Hozzáférés korlátozott szoftverekhez, beleértve a LifeGuard alkalmazást, annak érdekében, hogy a szoftverei mindig naprakész legyenek
  • Helyi időhöz igazított, napi nyolc órás ügyfélszolgálat a hét öt napján
  • Kiemelt szolgáltatási szintek és eszkalációs utak a problémák gyors megoldása érdekében
  • Korlátlan hozzáférés a Zebra támogatási anyagok átfogó könyvtárához és a firmware frissítésekhez

Zebra OneCare SV - Nyomtatókra és TC2X mobil eszközökre szabva

Különleges értékű szolgáltatás, mely megfizethető áron biztosítja a megfelelő támogatottsági lefedettséget a Zebra nyomtatók és TC2X mobil eszközök számára.

Többek közt garantálja a

  • kopás és az eszközhibák esetén történő javítást;
  • a napi nyolc órás ügyfélszolgálatot a hét öt napján, helyi időhöz igazítva;
  • az 5 napos javítási átfutási időt.

Érdeklődés és árajánlatkérés