Viszonteladói tájékoztató

Cégünk a DigiCode Kft. folyamatosan várja új Partnerek csatlakozását viszonteladói köréhez.
Minden regisztrációs kérelmeket egyedileg megvizsgáljuk, ellenőrizzük, hogy megfelel-e a megadott feltételeknek.

Regisztráció
A regisztrációt a REGISZTRÁCIÓ menüponton található űrlap kitöltésével lehet igényelni.
A regisztrációhoz az alábbi dokumentumok E-mailben történő elküldése szükséges az info@digicode.hu címre:

Cégek esetén
- a cégkivonat (nem társasági szerződés, nem végzés, és nem bejegyzési kérelem) másolata
- aláírási címpéldány másolata
- bankszámla-szerződés másolata
- a honlapunkról letölthető Viszonteladói keretszerződés és Általános szerződési feltételek

Egyéni vállalkozók esetén
- az EV igazolvány másolati példánya vagy az EV bejelentkezésről kiadott igazolás
- bankszámla-szerződés másolata
- a honlapunkról letölthető Viszonteladói keretszerződés és Általános szerződési feltételek

Fontos! A végleges regisztrációhoz a viszonteladói keretszerződést két EREDETI példányban eljuttatni szíveskedjen részünkre személyesen vagy postai úton.

A regisztrációhoz elfogadott tevékenységi körök (Cégkivonat szerint):
- Számítógép, periféria, szoftver kiskereskedelme
- Számítógép, periféria, szoftver nagykereskedelme
- Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
- Irodagép kölcsönzése (beleértve: számítógép)
- Szoftver kiadás
- Szoftver fejlesztés

Internetes hozzáférés engedélyezése
Cégünk honlapjához és webáruházához az adatlapon kérjük, adja meg annak nevét, felhasználó nevét, aki első sorban az oldalunkat használhatja.
Az Ön által megadott személy nevén és felhasználó nevén kívül a későbbiekben további felhasználóknak adhat jogosultságot, különböző hozzáférési szinteken.

A Webshop általános használata mellett minden partnerünk számára biztosítunk API felületet, melyen keresztül az aktuális árakat, készleteket és termékinformációkat kérdezhetik le.
Bővebben a bejelentkezést követően az Ügyfélkapun, az API felület menüpont alatt tájékozódhat.

Regisztráció feltétele, időigénye, visszajelzés
Viszonteladóként regisztrálni csak azon Partnereket áll módunkban, akik cégokmányaiból kitűnik, hogy cégük tevékenységi körei között számítástechnikai termékek viszonteladása szerepel. A beérkezett okmányok áttekintését követően, regisztrációjuk elfogadása esetén, 24 órán belül, személyes regisztrációnál maximum 1 órán belül regisztráljuk cégüket viszonteladói adatbázisunkban.
A fentiekről visszaigazolásunkat az Ön által a regisztráció során megadott E-mail címere küldjük meg.
A regisztráció aktuális helyzetéről érdeklődjön elérhetőségeink bármelyikén.
Amennyiben a benyújtott dokumentumok nem felelnek meg a kívánalmaknak, annak tényéről és okáról szintén E-mailben küldünk értesítést az Ön által megadott E-mail címere.
Ha ez csak egy adat egyeztetés és helyesbítéssel rendezhető, azt csak és kizárólag írásos formában tudjuk elfogadni.

Viszonteladói státusz megtartása
A viszonteladói státusz üzletszerű, viszonylag nagyobb gyakoriságú vásárlást feltételez.
Ehhez igazodva a viszonteladói státusz folyamatos fenntartásához Partnereinktől általában havi gyakoriságú vásárlást, aránylag folyamatos üzleti kapcsolatot, és legalább negyedévente 250.000 Ft
halmozott, nettó vásárlási értéket kérünk. Ennek hiányában fenntartjuk a jogot a Partner adatbázisunkból való törlésére, ill. inaktív státuszba helyezésére.

Regisztrált Partnerek fizetési feltételei
Az újonnan regisztrált Partnereink számára készpénzes vagy előre utalásos kiszolgálást biztosítunk.
Későbbiek során, egyedi elbírálás alapján, rendszeres, összességében 2-3 millió Ft realizált forgalom után átutalási lehetőséget is tudunk biztosítani.