Logisztika és szállítmányozás
Vonalkód rendszerek Logisztika és szállítmányozás területén
Csomagcímke nyomtatása gyorsan és egyszerűen
Az elmúlt időszakban egyre több vállalkozás állt át az online rendelések kiszolgálására, vagy vette fel szolgáltatásai közé a futárszolgálattal történő csomagküldést. Annak érdekében azonban, hogy ez a megoldás zavartalanul működjön, a cégeknek több dologra is szüksége van. Először is az adott futárcéggel történő, közös munkához szükséges feltételek teljesítésére, mely például a GLS esetében a címkéző modulhoz való regisztráció megvásárlásával kezdődik.
Hogyan tegyük hatékonyabbá a munkát vonalkódos leltárazással?
Az árukészlet nyilvántartása és a tárgyi eszközök pontos adminisztrációja nem csak a kereskedők és a raktárosok számára jelent fontos feladatot. A leltár a legtöbb iparág szerves részét jelenti. Így fontos, hogy minden esetben hatékonyan és a lehető legtöbb hibalehetőség kizárásával kell az elvégeznünk. Ahhoz, hogy a leltár mindig hatékony és legfőképp hibátlan legyen, nincs szükség túlárazott űrtechnológiára. A legjobb megoldást a vonalkódos rendszer bevezetése jelenti, melynek hatékony működé
Terepi munkát végez? Mutatjuk, miért van szüksége hatékony mobileszközökre!
Az okoseszközök megjelenése óta a folyamatos technológiai fejlődés újabb és újabb lehetőséget biztosít a vállalkozások számára az üzleti növekedés szempontjából. Nem csak az online marketing terén találkozhatunk egyre modernebb megoldásokkal, hanem az olyan, gyakorlati munkaterületeken is, mint a raktári nyilvántartás, vagy épp a logisztika. Egy cég napjainkban annál hatékonyabban tud működni, minél összetettebb a működési rendszere.
Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések
Így dolgozhatnak mobil adatgyűjtőkkel hatékonyabban és biztonságosabban a futárcégek
A kereskedelmi lánc egyik legfontosabb szereplői a szállítási és logisztikai munkavállalók. Rengeteg múlik azon, milyen módon, milyen minőségben végzik munkájukat, melyhez az általuk használt munkaeszközök tudása is nagyban hozzájárul. Az elmúlt hónapokban a világon végigsöprő COVID-19 járványnak köszönhetően a fogyasztói igények nagy része megváltozott. Az egyre növekvő online vásárlásoknak miatt a logisztikai cégek munkája fontosabbá vált, mint korábban valaha.
Minden alkatrész a megfelelő helyen, megfelelő időben – így szervezi a logisztikát a Porsche osztrák központja
Az autóiparban hatalmas a jelentőséggel bír, hogy az alkatrészgyártó cégek időben szállítsák az autógyárak számára termékeiket. A kelet-európai piacon ezt a feladatot több márka és modell esetében is a Porsche osztrák alkatrészelosztó központja végzi. A rájuk nehezedő felelősség pedig nem kicsi, a Zebra által korábban publikált tanulmány szerint legalábbis egyáltalán nem.
Biztos vagy benne, hogy dolgozóid a megfelelő eszközökkel végzik munkájukat?
Egy cég sok dolgot tehet annak érdekében, hogy növelje dolgozói produktivitását, ezáltal pedig maximalizálja a profitot. Motiválhatjuk őket magasabb fizetésekkel, de a munkakörülmények folyamatos javítására is törekedhetünk. A megfelelő munkaeszközök használata biztosítja azt, hogy a dolgozók egyszerre könnyebben és hatékonyabban láthassák el mindennapos feladataikat, és a lehetséges hibák számát is minimalizálja. Ebben a bejegyzésben röviden összefoglaljuk azt, mire kell odafigyelni!
Az online vásárlás előtérbe kerülése és a technológiai változások
A járványhelyzetnek köszönhetően sok hagyományos üzlet került nehéz helyzetbe. Akik tudnak, éppen ezért próbálnak most átállni az online rendelés és gyors kiszállítás lehetőségére. Ahhoz azonban, hogy ez az átállás gyorsan és hatékonyan működjön, sok esetben a munkaeszközök terén is komoly újításokra van szükség. Most megmutatjuk, miért van szüksége egy webshopnak vonalkódos adminisztrációs rendszerre, és azt is, milyen kütyükkel könnyíthető meg az online boltok üzemeltetése.
5 dolog, ami meggátol abban, hogy vállalkozásodból kihozhasd a maximumot
Sok vállalkozás esik ugyanabba a hibába: éveken át dolgozik, ugyanazokat a munkafolyamatokat és munkaeszközöket használja, és csak hosszú idő után jön rá, hogy a profit nem, vagy csak alig növekszik. Ilyenkor a cégvezetők csak nézik, ahogy a versenytársak elhúznak mellettük, és nem értik, annyi kemény munka és befektetett energia után hogyan lehetséges ez. Pedig ha hallgatnának a modern idők hívószavára, könnyen rájöhetnének a titok nyitjára.
Okoseszközök vs. munkaerőhiány a raktározásban
Az elmúlt években lesújtó adatokat olvashattunk az országszerte egyre nagyobb méreteket öltő munkaerőhiányt illetően. A probléma alól a kereskedelem és a raktározás sem jelent kivételt. Egyre nehezebben találni dolgozókat az adminisztrációs és logisztikai feladatok elvégzésére. Munka pedig akadna bőven, pláne az év végi hajtás időszakában. A kialakult helyzet olyannyira komoly, hogy idővel mind a produktivitás, mind a vásárlói elégedettség visszaesését eredményezheti.
A legjobb Zebra címkenyomtatók különböző munkakörökhöz
A megfelelő címkenyomtató kiválasztása attól függ, milyen körülmények közt szeretnénk használni az eszközt. A különböző iparágak más-más megoldást igényelnek, és egyáltalán nem biztos, hogy ami a raktározásban működik, ugyanúgy az irodai munka, vagy az egészségügyi felhasználás során is megfelelő. Ebben a bejegyzésben szeretnénk rövid áttekintést nyújtani azzal kapcsolatban, a különböző iparágakhoz milyen címkenyomtatási megoldások illenek a leginkább.
A mobiltechnológia segítségével fejlődnek a futárcégek
Online rendelés esetén a kereskedelmi láncolat egyik legfontosabb elemét maga a termék kiszállítása jelenti. Előfordulhat azonban, hogy adminisztrációs nehézségek miatt hiba csúszik a számításba, és az adott csomag csak késve, vagy egyáltalán nem érkezik meg a vásárlóhoz. Ilyen esetben mind a kereskedő, mind a szállítással foglalkozó cég reputációja zuhan, a jogosan érkező, negatív értékeléseknek köszönhetően.
Így segítik a mobil számítógépek a logisztikai feladatokat
A kereskedelmi láncolat egyik legfontosabb elemét a logisztikai teendőket ellátó cégek jelentik. Legyen szó akár a gyártáshoz szükséges alkatrészek szállításáról, akár a megrendelt csomagok kézbesítéséről, elengedhetetlen, hogy feladatukat gördülékenyen végezzék. Ez pedig komoly koordinációt és odafigyelést igényel. A munka zavartalan menetéhez éppen ezért már elengedhetetlen a megbízható, gyors, és legfőképp modern eszközök használata.
Ne féljünk a változástól! - Új szoftver és új eszközök lendítették fel az amerikai logisztikai cég produktivitását
A Cardinal Logistics Amerika-szerte ismert logisztikai cég, mely rengeteg, különböző ügyféllel dolgozik együtt, és rengeteg eltérő projekt mögött áll szállítóként. Ez rengeteg teendőt jelent, melyek összehangolása egyáltalán nem egyszerű feladat, és különböző fajta technológiák bevetését igényli.