Raktározás, raktárkezelés
Vonalkód rendszerek Raktározás, raktárkezelés területén
Csomagcímke nyomtatása gyorsan és egyszerűen
Az elmúlt időszakban egyre több vállalkozás állt át az online rendelések kiszolgálására, vagy vette fel szolgáltatásai közé a futárszolgálattal történő csomagküldést. Annak érdekében azonban, hogy ez a megoldás zavartalanul működjön, a cégeknek több dologra is szüksége van. Először is az adott futárcéggel történő, közös munkához szükséges feltételek teljesítésére, mely például a GLS esetében a címkéző modulhoz való regisztráció megvásárlásával kezdődik.
Így lesz könnyű feladat a raktározás 3-5 raktári dolgozóval
Egy raktár fenntartása méretétől függetlenül komoly feladat, mely rengeteg munkát és főként szervezést igényel. Folyamatos nyilvántartást kell vezetnünk a készletről, rendszeresen leltárazni, és gondoskodni az árucikkek megfelelő elhelyezéséről. Ahhoz azonban, hogy a munka megfelelő ütemben haladjon, nem csak megbízható raktárosokra, de megbízható eszközökre is szükségünk lesz. Most bemutatunk néhány alapvető kelléket, melyek segítével produktívabbá lehet tenni a raktári dolgozókat!
Hogyan tegyük hatékonyabbá a munkát vonalkódos leltárazással?
Az árukészlet nyilvántartása és a tárgyi eszközök pontos adminisztrációja nem csak a kereskedők és a raktárosok számára jelent fontos feladatot. A leltár a legtöbb iparág szerves részét jelenti. Így fontos, hogy minden esetben hatékonyan és a lehető legtöbb hibalehetőség kizárásával kell az elvégeznünk. Ahhoz, hogy a leltár mindig hatékony és legfőképp hibátlan legyen, nincs szükség túlárazott űrtechnológiára. A legjobb megoldást a vonalkódos rendszer bevezetése jelenti, melynek hatékony működé
Terepi munkát végez? Mutatjuk, miért van szüksége hatékony mobileszközökre!
Az okoseszközök megjelenése óta a folyamatos technológiai fejlődés újabb és újabb lehetőséget biztosít a vállalkozások számára az üzleti növekedés szempontjából. Nem csak az online marketing terén találkozhatunk egyre modernebb megoldásokkal, hanem az olyan, gyakorlati munkaterületeken is, mint a raktári nyilvántartás, vagy épp a logisztika. Egy cég napjainkban annál hatékonyabban tud működni, minél összetettebb a működési rendszere.
Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések
A siker kulcsa a megfelelő készletnyilvántartás
A járványhelyzetnek köszönhetően egyre elterjedtebb az online vásárlás folyamata. Ez az üzletvezetők számára a korábbinál is nehezebb feladattá teszi a készletkezelést. Ennek legfőbb oka, hogy a bolti és az online vásárlók lényegében ugyanazokról a polcokról vásárolnak, így az eladásokkal kapcsolatos adminisztrációt két helyről is hatékonyan kell kezelnünk. A feladat természetesen nem megoldhatatlan, sőt, azt is mondhatnánk, alapvetően egyszerű.
Fejlesszünk, hogy túléljünk! Az idők roham tempóban változnak!
Egy kisbolt evolúciója a kezdetektől napjainkig. Nem mindig volt ilyen egyszerű a kiskereskedők élete, mint manapság. Legújabb bejegyzésünk rávilágít a lényegre: fejleszteni, fejleszteni, fejleszteni!
Így modernizálhatod raktárkezelési munkafolyamataid, anélkül hogy megzavarnád az eladásokat
Sok vállalkozás két dolog miatt nem mer belevágni munkafolyamatainak modernizálásába. Az egyik az, hogy túlzottan sokat kellene költeni az új technológiára, a másik pedig az, hogy a folyamat több hetes leállásokkal és komoly bevételkieséssel is járhat. Ha helyesen csináljuk azonban a befektetés hosszútávon egészen biztosan megtérül, a munkának pedig addig sem kell szünetelnie, amíg mi a fejlesztéseken dolgozunk.
3+1 dolog, ami hatékonyabbá teszi a termékek adminisztrációját
A vonalkód-címkézés a globális ellátási láncok szempontjából egyre nagyobb jelentőséggel bír. A megfelelő termék kizárólag akkor kerülhet a megfelelő időben a megfelelő helyre, ha átesik a megfelelő adminisztrációs procedúrán. Ehhez pedig nélkülözhetetlen a megfelelő vonalkód-címkék használata. Az ellátási láncon átfutó termékek címkézése azonban egyre összetettebb feladattá válik, hiszen a vevői igények folyamatosan növekednek.
3+1 dolog, amire a válságidőben minden kereskedőnek oda kell figyelnie
A koronavírus által okozott válsághelyzet a legtöbb kereskedőt váratlanul érte és meglehetősen kellemetlenül érintette. Abban az esetben azonban, ha egy vállalkozás szeretne talpon maradni, hideg fejjel kell kezelnie a szituációt. Korábbi működését és jövőjét is érdemes átgondolnia és a túlélés érdekében újraszerveznie munkafolyamatait. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány dolgot, melyek segítenek átvészelni a válságos időszakot és a karantén végeztével egyszerűbbé tehetik az újrakezdés
A mobilitás jelentősége az egészségügyben
Korábban is foglalkoztunk már azzal, hogy a mobileszközök és a vonalkódos adminisztráció használata egyáltalán nem új dolog az egészségügyben. A jelenlegi helyzetben azonban úgy tűnik, nagyobb szükség van a modern megoldásokra, mint valaha korábban. Az okos technológia használata egyszerre teheti gyorsabbá, pontosabbá és biztonságosabbá a betegek kezelését. Éppen ezért az okoseszközöknek és hatékony adminisztrációs megoldásoknak nagyobb jelentőségük lehet az egészségügy terén, mint valaha.
Biztos vagy benne, hogy dolgozóid a megfelelő eszközökkel végzik munkájukat?
Egy cég sok dolgot tehet annak érdekében, hogy növelje dolgozói produktivitását, ezáltal pedig maximalizálja a profitot. Motiválhatjuk őket magasabb fizetésekkel, de a munkakörülmények folyamatos javítására is törekedhetünk. A megfelelő munkaeszközök használata biztosítja azt, hogy a dolgozók egyszerre könnyebben és hatékonyabban láthassák el mindennapos feladataikat, és a lehetséges hibák számát is minimalizálja. Ebben a bejegyzésben röviden összefoglaljuk azt, mire kell odafigyelni!
Mire van szükség ahhoz, hogy a vonalkódos adminisztráció működőképes legyen?
Sok üzlet- és raktártulajdonos szeretne belevágni egy jól működő vonalkódos adminisztrációs rendszer üzemeltetésébe. Sokan azonban nem tudják, hogyan is fogjanak neki a dolognak, ami veszélyes lehet. Rengeteg, különböző fajta szkenner van ugyanis a piacon, az ismeretlenbe fejest ugrani pedig felelőtlen dolog. Hiszen, ha nem tájékozódunk megfelelően, akár komoly anyagi bukással is végződhet a folyamat. Ha szeretnénk ezt elkerülni, nincs más dolgunk, mint vásárlás előtt megfelelően tájékozódni!
Több kütyü, több probléma? - Avagy valóban komplikáltabb modern eszközökkel dolgozni?
A technológia folyamatos fejlődése erőteljesen befolyásolja életünket. Ez alól a kereskedelem és a logisztika világa sem jelent kivételt. A legújabb felmérések szerint a legtöbb raktártulajdonos úgy gondolja, hogy az IT / technológia fejlődése várhatóan egyre nagyobb kihívásokkal jár majd az elkövetkező években. Ez azonban nem feltétlenül kell, hogy így legyen. Sőt, a megfelelő eszközök használata segít abban, hogy a munka egyszerűbb legyen, mint valaha.
3+1 hiba a címkenyomtatás során, ami odafigyeléssel könnyen elkerülhető
A tökéletes címke használata a legtöbb üzletágban elengedhetetlen. Legyen szó akár egy raktárról, akár gyárról, vagy épp egészségügyi intézményről, a jó minőségű jelölés alapkövetelménynek mondható. A legtöbb terület ugyanis eltérő megoldásokat igényel, azonban egyvalami mindegyikben megegyezik: fontos, hogy a jelölőcímkék mindig a legjobb minőségben, a lehető legtartósabb kivitelben készüljenek.
Vásárlási útmutatók
Hasznos információk
Az utóbbi évek technológiai vívmányai fokozatosan növelték a felhasználók elvárásait, és magasra tették a lécet a gyártók, valamint a kereskedők számára is. Ma már egyre nagyobb igény mutatkozik a munka innovatív megközelítésére, ezzel együtt pedig a megbízható és mobileszközökre is. Rengeteg megoldással találkozhatunk a piacon, a skála pedig nem csak felhozatalban, hanem árban is rendkívül széles. A legtöbb esetben azonban akkor sem a legolcsóbb eszköz a legjobb döntés, ha spórolni szeretnénk
Az év elején a kiskereskedőknek szembesülnie kellett azzal, hogy a bizonyos termékek iránti megnövekedett igény ideiglenes készlethiányt idézett elő. A megfelelő eszközökkel és módszerekkel az ilyen szituációk azonban hatékonyan elkerülhetők. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány eszközt és módszert, melyek segíthetnek a váratlan helyzetek elkerülésében.
Sajnos előfordul, hogy egy vonalkód annak ellenére is olvashatatlan, hogy fizikailag sérült lenne. Ilyenkor sok esetben értetlenül állunk azelőtt, mi is lehet a hiba valójában. Az igazság az, hogy az olvasási nehézségeknek több oka is lehet, és saját vonalkód tervezése esetén több olyan dolog akad, amire mindenképp érdemes odafigyelnünk.
A vonalkód univerzális azonosítási forma. A kereskedelemben, a raktározásban, és a különböző, adatbázisok használatát igénylő munkakörökben egyaránt jelen van, és fontos szerepet tölt be a mindennapokban. Olyan megoldás, melynek segítségével mára jóval egyszerűbb és hatékonyabb lett a nyilvántartási- és adminisztrációs feladatok elvégzése.
Címke nyomtató vásárlást követően szinte ez az első kérdés amit minden felhasználó feltesz magának, illetve a nyomtató értékesítőjének. A kérdés nem annyira bonyolult mint amennyire elsőre tűnik, a tekercses címke nyomtatók alapvetően egyszerű eszközök.
Megtévesztően egyszerűen működik az NFC technológia, gyors és biztonságos adatcserét tesz lehetővé 40-60 mm-en belül. Számos okostelefon, terminál, adatgyűjtő és címkenyomtató is támogatja már a vonalkód technológiában, mivel a kis távolság miatt biztonságos, és nem igényel azonosítást a Bluetooth-al vagy WiFi-vel szemben. Ha egy másik chip aktiválódik, akkor a két eszköz között kis mennyiségű adat átvihető.