Egyszerű, sokoldalú és hatékony vonalkódos leltár program
DigiCloud Client, az egyszerű és átlátható adatkezelésért
A tökéletes raktári adatbázis kiépítése nem egyszerű feladat. A legtöbb esetben már a megfelelő adatgyűjtő szoftver megtalálása is komoly fejtörést okozhat. Az igazán jó applikáció nem csak gyors és egyszerűen használható, de pontos és megbízható is, hiszen a raktári adminisztráció során nem szabad hibákat ejtenünk.
Cégünk kitartó munkájának és a folyamatos fejlesztésnek köszönhetően sikerült kidolgoznunk egy egyszerű és univerzális adatgyűjtő alkalmazást, mely kis- és nagyvállalkozások számára egyaránt képes megkönnyíteni a mindennapos adminisztráció feladatát.
A DigiCloud Client lehetőséget biztosít az önálló adatok begyűjtésére, de extra funkcióként felhő alapú raktárszoftverünk szerves részeként is használható. Kiváló megoldást biztosít olyan felhasználási területeken, ahol a gyors, nagy mennyiségű adat begyűjtésére, majd utólagos feldolgozására van szükségünk, például nagy mennyiségű árukészlettel dolgozó raktárak vagy üzletek esetében.
Alapjában véve egy egyszerű, ám mégis intelligens alkalmazás, melyet három szempont kielégítésére terveztünk:
- Adminisztrációs hibák kiküszöbölése
- Munkafolyamat megkönnyítése és felgyorsítása
- Jobb teljesítmény és termelékenység elérése
Szoftverünk éppen ezért nem csak hatékony, de egyben egyszerűen használható is. Android 4.0 és afeletti rendszereken működik, és online vagy offline módban is üzemel. Nem csak a raktárkezelési feladatok ellátására, de egyszerű alapként akár saját alkalmazások fejlesztésére is alkalmas.
Ami pedig a legjobb, hogy a legtöbb vállalkozás által használt dobozos számlázó szoftverekkel is kompatibilis!
Forduljon hozzánk bizalommal!
Mint azt már az elején említettük, a megfelelő adatgyűjtő kliens szoftver megtalálása és bevezetése egyáltalán nem egyszerű feladat. A DigiCloud Client azonban egyszerű kezelhetőségével és integrálhatóságával kis- és nagyvállalkozásoknak egyaránt praktikus, hatékony megoldást jelenthet az adminisztrációs feladatok ellátására.
Ami pedig a legjobb, hogy a lentebb található űrlap kitöltésével minden kedves érdeklődőnek TELJESEN INGYENES, 30 NAPOS PRÓBALICENSZET biztosítunk a programhoz!
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben, telefonon, vagy kérjen visszahívást ügyfélszolgálaton dolgozó kollégáinktól!
Szakértő munkatársaink minden kérdését készséggel megválaszolják, és Önnel közösen találják meg azt, vonalkódos leltár programunk milyen eszközzel párosítva lesz a leginkább hatékony vállalkozása számára.
Miért jó megoldás a DigiCloud vonalkódos leltár program?
Egyszerűség, gyorsaság és innováció
A fejlesztés kezdeti fázisától a lehető legegyszerűbbre terveztük a programot, hogy a kevésbé szakképzett kollégák is könnyen és egyszerűen, nagy elégedettséggel tudják használatba venni. Letisztult és átlátható modern, úgynevezett Material design elemekkel láttuk el a felületet, hogy erős fényben is könnyedén kezelhető maradjon a szoftver.
Mindezen tervezési szempontok mellett, a sebességkritikus alkalmazásokat céloztuk meg. A szoftver kifejlesztése során folyamatos teszteket végeztük és partnereinkkel interaktívan együttműködve kerestük a legjobb és leggyorsabb megoldásokat.
A DigiCloud applikáció segítségével nagy mennyiségű áru beérkezése esetén az eszközt kézben tartva, gyűjtőkbe kategorizálva gyűjthetjük össze az olyan, kívánt adatokat, mint például a vonalkódok által tárolt információk, az adott áru mennyisége, ára, stb.
A program természetesen lehetőséget biztosít az egyes gyűjtőktől függően a négy alap adat opcionális ki és bekapcsolására is. Ha az Ön igényeihez nincs szükség árra és megjegyzésre, a beállítások között egyszerűen ki vagy be tudja kapcsolni ezeket az opciókat.
A tesztek kimutatták, hogy a szükséges adatok egy 100 darabos vonalkóddal ellátott beérkező szállítmány esetében akár 140-160 másodperc alatt hiánytalanul begyűjthetők.
Online és Offline működés
A DigiCloud Android kliens szoftver képes Önállóan teljesértékű applikációként is működni Offline üzemmódban, ilyen esetekben adat exportlására CSV fájlokat biztosítunk. Önnek nincs más dolga, mint egyszerűen begyűjteni az adatokat a kívánt gyűjtőbe vagy gyűjtőkbe. Majd később, mikor dolgozni szeretne velük, elég a ksézüléket csatlakoztatnia a számítógépéhez és exportálni az adatokat.
Az Offline megoldások mellett Online működést is biztosítunk DigiCloud felhő platformunkkal összekötve. Ennek segítségével néhány másodperc alatt áttölthető egy kamionnyi beérkezett áru adata.
Önnek mindössze a felhő platformhoz kapott API hozzáféréseket kell megadni az Android kliensben és már él is a kommunikáció.
Kompatibilitás a kedvelt számlázó szoftverekkel
Az egyik ok, amiért ügyfeleink kedvelik a DigiCloud-ot, nem más, minthogy az applikáció könnyedén összekapcsolható a leggyakrabban használt számlázó szoftverekkel. Többek közt a Kulcs-soft, a Provimax, valamint a Naturasoft raktárkezelő és számlázó programokkal is kompatibilis. Az említett programokat készítő cégek mindegyike a CL-8000 eszközre készített illesztést, ezt azonban szoftverünk segítségével mi bármilyen Android rendszerű modern készülékkel tudjuk biztosítani.
Mindezek mellett a DigiCloud-ot a munka szempontjából fontos CSV fájlok importálására, illetve exportálására is használhatjuk.
Dobozos szoftver és applikáció, havi licenszben, vagy egy összegben is
Vonalkódos leltár programunk két formában, illetve két fizetési móddal is megvásárolható. A klasszikus megoldásokat kedvelő ügyfelek számára a DigiCloud úgynevezett „dobozos” szoftverként is elérhető, a praktikusabb, modern megoldásokra szavazó felhasználók pedig A Google Play webáruházból akár Android applikáció formájában is letölthetik.
Akár szoftver tökéletes megoldást jelent azok számára, aki hosszútávon gondolkodnak egy megbízható raktárkezelő program használatában, de azoknak is, akiknek csak ideiglenes megoldásra lenne szükségük. A DigiCloud ugyani összegben is megvásárolható, ami biztosítja a korlátlan hozzáférést, de havi licenszes program formájában is igényelhető.
Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések
Fejlesszünk, hogy túléljünk! Az idők roham tempóban változnak!
Egy kisbolt evolúciója a kezdetektől napjainkig. Nem mindig volt ilyen egyszerű a kiskereskedők élete, mint manapság. Legújabb bejegyzésünk rávilágít a lényegre: fejleszteni, fejleszteni, fejleszteni!
3+1 dolog, ami hatékonyabbá teszi a termékek adminisztrációját
A vonalkód-címkézés a globális ellátási láncok szempontjából egyre nagyobb jelentőséggel bír. A megfelelő termék kizárólag akkor kerülhet a megfelelő időben a megfelelő helyre, ha átesik a megfelelő adminisztrációs procedúrán. Ehhez pedig nélkülözhetetlen a megfelelő vonalkód-címkék használata. Az ellátási láncon átfutó termékek címkézése azonban egyre összetettebb feladattá válik, hiszen a vevői igények folyamatosan növekednek.
Így növelheted meg mobileszközeid élettartamát
Az utóbbi évek technológiai vívmányai fokozatosan növelték a felhasználók elvárásait, és magasra tették a lécet a gyártók, valamint a kereskedők számára is. Ma már egyre nagyobb igény mutatkozik a munka innovatív megközelítésére, ezzel együtt pedig a megbízható és mobileszközökre is. Rengeteg megoldással találkozhatunk a piacon, a skála pedig nem csak felhozatalban, hanem árban is rendkívül széles. A legtöbb esetben azonban akkor sem a legolcsóbb eszköz a legjobb döntés, ha spórolni szeretnénk
A mobilitás jelentősége az egészségügyben
Korábban is foglalkoztunk már azzal, hogy a mobileszközök és a vonalkódos adminisztráció használata egyáltalán nem új dolog az egészségügyben. A jelenlegi helyzetben azonban úgy tűnik, nagyobb szükség van a modern megoldásokra, mint valaha korábban. Az okos technológia használata egyszerre teheti gyorsabbá, pontosabbá és biztonságosabbá a betegek kezelését. Éppen ezért az okoseszközöknek és hatékony adminisztrációs megoldásoknak nagyobb jelentőségük lehet az egészségügy terén, mint valaha.
Mire van szükség ahhoz, hogy a vonalkódos adminisztráció működőképes legyen?
Sok üzlet- és raktártulajdonos szeretne belevágni egy jól működő vonalkódos adminisztrációs rendszer üzemeltetésébe. Sokan azonban nem tudják, hogyan is fogjanak neki a dolognak, ami veszélyes lehet. Rengeteg, különböző fajta szkenner van ugyanis a piacon, az ismeretlenbe fejest ugrani pedig felelőtlen dolog. Hiszen, ha nem tájékozódunk megfelelően, akár komoly anyagi bukással is végződhet a folyamat. Ha szeretnénk ezt elkerülni, nincs más dolgunk, mint vásárlás előtt megfelelően tájékozódni!
3+1 hiba a címkenyomtatás során, ami odafigyeléssel könnyen elkerülhető
A tökéletes címke használata a legtöbb üzletágban elengedhetetlen. Legyen szó akár egy raktárról, akár gyárról, vagy épp egészségügyi intézményről, a jó minőségű jelölés alapkövetelménynek mondható. A legtöbb terület ugyanis eltérő megoldásokat igényel, azonban egyvalami mindegyikben megegyezik: fontos, hogy a jelölőcímkék mindig a legjobb minőségben, a lehető legtartósabb kivitelben készüljenek.
Így építsük fel vonalkódos nyilvántartásunkat az alapoktól kezdve
A legtöbb vállalkozás számára alapvető szükségletet jelent a precíz adminisztráció. Az aktuális raktárkészlet nyomon követése manuális, valamint digitális megoldások segítségével is lehetséges, azonban a jó munka megkívánja a tökéletes pontosságot. Éppen ezért hosszú távon a leghatékonyabb megoldást a vonalkódos nyilvántartási rendszer kiépítése jelenti. Ez a lehetséges hibák minimalizálásával és a munkafolyamatok gyorsításával is hozzájárul az eredményesség növekedéséhez.
5 ok, ami miatt a vonalkódjaid nem működnek
Sajnos előfordul, hogy egy vonalkód annak ellenére is olvashatatlan, hogy fizikailag sérült lenne. Ilyenkor sok esetben értetlenül állunk azelőtt, mi is lehet a hiba valójában. Az igazság az, hogy az olvasási nehézségeknek több oka is lehet, és saját vonalkód tervezése esetén több olyan dolog akad, amire mindenképp érdemes odafigyelnünk.
A vonalkód-kezelő szoftverek öt leghasznosabb tulajdonsága
A vonalkódok életünk minden területét behálózzák. Használatuk a kereskedelemtől kezdve az oktatáson át, egészen az egészségügyig jól működő gyakorlatnak számít. Ez nem véletlen, hiszen a vonalkódok nem csak hasznos, de megbízható és könnyen kezelhető megoldást jelentenek az információtárolásra. Egy igazán jó rendszer is nehezen működik azonban egy minden elemét összehangoló és irányító egység, központi „agy” nélkül. Ilyen a jó vonalkód-kezelő szoftver, mely minden olyan, fontos feladatot képes
Innovatív vállalati adatkezelő szoftvert dobott piacra a Honeywell
A céges adatgyűjtési és kezelési technológiák fejlesztésében a Honeywell hosszú évek óta élen jár, piacvezető vállalatnak tekinthető. A cég idén sem hazudtolta meg magát, hiszen június elején olyan bejelentést tett, mely alapjaiban újítja meg az adatelemző szoftverek piacát, és fenekestől forgat fel mindent, amit korábban a céges ügyintézés feladatkörével kapcsolatban tudni véltünk.