Zebra
-
Zebra címkenyomtató
Asztali és ipari teljesítményű tekercses címkenyomtatók, minden címke nyomtatásához. Zebra, Honeywell és Intermec vonalkód nyomtató márkák közül választhat. -
Zebra vonalkód olvasó
Általános, ipari és vezeték nélküli vonalkódolvasók, gyártásban, pénztárgéphez, kiskereskedelemben használható vonalkód leolvasók és kódolvasók. -
Zebra mobil adatgyűjtő
Mobil vállalati és ipari adatgyűjtők, tabletek, targonca és csukló terminálok, fix vagy pisztoly nyeles kivitelben windows mobile, illetve android rendszerrel. -
Zebra POS rendszer
Termál blokk nyomtatók, értékesítési pont vagy POS nyomtatók, konyhai nyomtatók csengővel és pénztárgéphez kapcsolható bizonylat nyomtatók széles választékban. -
Zebra kártya nyomtató
Műanyag plasztikkártya nyomtató kínálatunk a belépő kártyák, vip kártyák és pontgyűjtő kártyák készítéséhez, festékszalag és laminálófólia kellékanyagokkal. -
Zebra kiegészítő
Vonalkódolvasó, címkenyomtató és adatgyűjtő kiegészítők, akkumulátorok, kábelek, töltők, gumitokok, stylus, állványok, dokkolók és egyéb vonalkód kiegészítők. -
Zebra etikett címke
Papír, termál és műanyag öntapadós etikett címke széles választékban, tekercses és íves kivitelben, raktárról szállítunk minőségi alapanyagokat. -
Zebra festékszalag
Zebra, Honeywell, Intermec és sok egyéb címkenyomtatókhoz kínálunk tekercses transzfer viasz/wax és gyanta/resin festékszalagokat, több méretben és hosszúságban -
Zebra szoftverek
Vonalkód tervező és nyomtató szoftverek, tekercses címke nyomtató és palsztik kártya nyomtatókhoz rövid szállítási határidővel, raktárról. -
Zebra garancia kiterjesztés
Gyártói és egyéb garancia kiterjesztés vagy extra hosszabbítás vásárlása adatgyűjtők, vonalkódolvasók és címkenyomtatók részére, sokféle kondícióban.
Akciós ajánlataink
Kapcsolódó cikkek és blog bejegyzések
Ha a nyomtató nem működik, a munka is leáll
Korábban már érintettük a témát, azonban a lényeget nem lehet elégszer hangsúlyozni: a címkenyomtatóban használt nyomtatófej teljesítménye közvetlen hatással lehet akár egész vállalkozásunk működésére és produktivitására is. Ha nem a nyomtatóhoz megfelelő nyomtatófejet használjuk, vagy ha a nyomtatófej elhasználódott, akkor szinte lehetetlen minőségi és olvasható címkéket előállítani. A rossz címkeminőség pedig rendkívül negatív hatással lehet produktivitásunkra és cégünk piaci megítélésére.
Élet a járvány után: néhány dolog, ami segít a kiskereskedelem újraépítésében
A kiskereskedők számára nem idegen dolog az átalakulás. Még a nyugodtabb időkben is rengeteg körülményhez kell alkalmazkodniuk. Technikai újítások, fogyasztóvédelmi törvények és állandóan változó vásárlói igények. A jelenlegi járványhelyzetben azonban nagyobb szükség van az alkalmazkodóképességre, mint korábban valaha. Ha az üzletek szeretnének talpon maradni, hatékonyan kell felvenniük a versenyt a vírussal.
Ezek az eszközök garantálják a biztonságos munkát járvány idején is
Habár a COVID-19 járvány első hulláma lecsengett, továbbra sem vagyunk biztonságban. Már mindenki készül a következő hullámra, mely az elsőnél talán már némileg felkészültebben éri a kereskedőket. A legtöbb üzlet ugyanis részben vagy egészben átállt az érintésmentes munkafolyamatokra, mind a raktározás, mind az értékesítés terén. Egyre több boltból rendelhetünk online, egyre többen vállalják a futárral történő kiszállítást, és egyre több üzletben fizethetünk önkiszolgáló kasszáknál.
Forma vagy tartalom: melyik fontosabb egy mobil adatgyűjtő szempontjából terepi munka során?
Ha munkánkat olyan körülmények közt végezzük, mely megköveteli a folyamatos helyváltoztatást, nagy szükségünk van munkaeszközeink mobilitására. manapság szerencsére PDA-k tömkelege közül választhatunk, melyek nagy egy részét kifejezetten azok számára tervezték, akik nap, mint nap terepen dolgoznak. Azzal kapcsolatban azonban, hogy mi tesz igazán alkalmassá egy hordozható eszközt a terepi munkára, a vélemények nem minden esetben egybehangzóak.
Ezért kell a hatékony működés érdekében digitális adminisztrációra váltani
A hatékony raktári munka mind bevételek maximalizálása, mind az ügyfelek elégedettségének szempontjából kulcsfontosságú. Minden olyan perc, melyet egy raktári dolgozó kevésbé hatékony eljárásokkal tölt, értékes időveszteséget jelent, és mint tudjuk, az idő pénz. Ezek a kieső percek egy nap alatt a produktivitás jelentős csökkenéséhez vezetnek. A legtöbb energia- és időpazarlást pedig egyértelműen a papíralapú adminisztráció jelenti.
3+1 dolog, ami hatékonyabbá teszi a termékek adminisztrációját
A vonalkód-címkézés a globális ellátási láncok szempontjából egyre nagyobb jelentőséggel bír. A megfelelő termék kizárólag akkor kerülhet a megfelelő időben a megfelelő helyre, ha átesik a megfelelő adminisztrációs procedúrán. Ehhez pedig nélkülözhetetlen a megfelelő vonalkód-címkék használata. Az ellátási láncon átfutó termékek címkézése azonban egyre összetettebb feladattá válik, hiszen a vevői igények folyamatosan növekednek.
Ipari vagy fogyasztói mobil adatgyűjtő? – melyik a leginkább alkalmas a vállalkozásom számára?
Mivel a mobil technológia piaca egyre nagyobb, így a vállalkozások is egyre több olyan eszköz közül választhatnak, melyek támogatják őket a mindennapi feladatok elvégzésében. Különféle operációs rendszerek, funkciók és árkategóriák állnak rendelkezésre, a túlkínálatnak köszönhetően azonban a választás egyre nehezebb. Éppen ezért fontos, hogy egy lényeges kérdést már azelőtt meg tudjunk válaszolni, hogy belemerülnénk az eszközök közt válogatásba.
Egyre több a kereskedelmet érintő hackertámadás. Hogyan védekezhetünk ellenük?
Míg korábban csak számítógépeinket kellett félteni a hackerektől, a mai digitális világban már minden olyan eszköz potenciális támadási célpont lehet, ami össze van kapcsolva az internettel. Nem jelentenek ez alól kivételt a vállalkozások mobileszközei sem. Sőt, nagyobb fenyegetettségnek is vannak kitéve a kiberbűnözők kártékony tevékenységének, mint a magánemberek saját célokra használt készülékei. Szerencsére azonban a támadások ellen védekezni egyáltalán nem lehetetlen.
Így segít növelni egy mobil nyomtató a produktivitást
Tudta, hogy egy átlagos raktári dolgozó sokkal több lépést tesz meg naponta, mint ami feltétlenül szükséges lenne az eredményes munka érdekében? A felesleges séta pedig egyszerre megterhelő és rendkívül rossz hatással van a termelékenységre is. A megfelelő eszközök használatával azonban ez a probléma könnyedén kiküszöbölhető.
3 dolog, ami egyszerűbbé és biztonságosabbá teszi a mindennapos munkát
2020 áprilisának végén a Retail Risk Australia éves konferenciája helyett webes szemináriumot rendezett a kiskereskedelem veszteségeinek megelőzésével kapcsolatban. A téma a régió számos kiemelkedő szakértőjét hozta össze, akik a kockázatcsökkentési kérdések mellett a COVID-19 kitörésének kezdete óta megtanult tapasztalatokat is megvitatták. A konferencia eredményeként néhány pontban összefoglalták azt, a kiskereskedők miként tudnak biztonságosan és hatékonyan működni ezen a kihívásokkal teli i